Saker man inte vill ska inträffa.

Min lilla bebis, min kamera är inne på reparation för objektivet var oerhört segt. Två till tre veckor (!!!) blev svaret på när jag får tillbaka den. Känns oerhört surt med tanke på att det är fin-fint vinterväder där ute, det är jul och dessutom har jag lov vilket innebär att man kan fota i dagsljus.
Usch - riktigt deprimerande faktiskt. Och ska jag vara ärlig så fällde jag faktiskt en liten (stooooor) tår när jag insåg vad jag kommer missa... att man aldrig kan ha lite flyt...

Får be Sara snällt om att få låna hennes när vi träffas. Bara så du vet Saris...

Kommentarer
Postat av: amelie

Hoppas bebisen kryar på sig..! :D



SV: Jag med! Jag går gärna runt i converse året runt men nu var jag ju tvungen att beställa ett par i skinn & litepyttepyttelite störrestolek så jag får plats med en socka!

2009-12-20 @ 19:28:31
URL: http://amelieapartment.blogg.se/
Postat av: Sara

SJÄLVKLART får du låna min! vi ses ju kanske imorron och på tisdag liksom! då kan vi fota fota fota!

sötis <3

2009-12-20 @ 19:46:57
URL: http://baraensekund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
- Snälla, skit i reklamen. Den publiceras ändå inte.
- Jag fotar med en Nikon D90.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0