Frihet!

Första året på gymnasiet har sprungit iväg och nu är det sommarlov! Jag har lämnat min lägenhet för att under 11 veckors sommarlov bo hemma. Även om den största delen kommer spenderas på diverse arbeten så hoppas jag att det kommer bli en om inte underbar, så bra sommar.

Värme, nya fräknar, grillkvällar, minnen från min första festival, många skratt, vänner är vad jag hoppas att min sommar kommer bestå av. Nu kör vi!


Så här fint såg det ut när hela skolan samlades för att äta tårta tillsammans när vi slutade. Det är i sånna lägen jag gillar att jag går på en liten skola, där treorna håller tal och vi andra gråter.


Årets första jordgubbar smakade ljuvligt!


Som man längtade till att få ta studenten när man såg hur glada treorna var, fast samtidigt är det rätt skönt att veta vad man ska göra de två kommande åren.


En bra dag som avlsutades på ett fik med några vänner.


Kommentarer
Postat av: zanotie.

så himla mysigt du ser ut att ha haft det, verkligen.

(himla fin blogg förövrigt)

2010-06-27 @ 13:22:16
URL: http://zanotie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
- Snälla, skit i reklamen. Den publiceras ändå inte.
- Jag fotar med en Nikon D90.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0