Jag är kär i kärleken.





Denna lördag har tillbringats med att jobba och springa en tur, men framför allt framför teven där jag har suttit klistrad för att se på bröllopet som förmodligen ingen har missat.

Satt och log stort när Victoria skred in i kyrkan. Victoria var en väldigt vacker brud och är en väldigt vacker kvinna. Lite av en förebild skulle jag nog kunna påstå.

Jag slår helt enkelt ett slag för monarkin i detta inlägg. Visst, våra skattepengar försvinner, men det finns så mycket sämre saker de skulle kunna gå till. Hade vi haft en president så hade det kostat en massa att anordna val titt som tätt.

Nu ska jag återgå till bröllopet och det tycker jag alla andra också ska göra, för detta är historia som man kan berätta för barnbarn när man blir sittandes i gungstol.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
- Snälla, skit i reklamen. Den publiceras ändå inte.
- Jag fotar med en Nikon D90.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0