my own air-balloon.





Om jag var en ballong skulle jag flyga iväg och se världen.
Om jag kunde flyga skulle jag se Spanien och Paris från ovan.
Jag skulle kasta saker på de små prickarna på marken bara för att jag skulle kunna.
Jag skulle rasta på ett fluffigt moln bara för att jag alltid har velat känna hur ett moln känns att ta på.
Om jag hade chansen skulle jag ta på mig massa varma kläder och flyga så högt upp jag kunde, för jag har alltid velat se hur kallt det kan bli där uppe.
Om jag var en ballong skulle jag göra det utan att tveka.
Om jag var en ballong, skulle du följa med?


Kommentarer
Postat av: victoria

fin text.

2010-06-13 @ 11:07:14
URL: http://knytaknutar.blogspot.com
Postat av: Sara

jag hade UTAN TVEKAN följt med!

<3

2010-06-13 @ 19:04:17
URL: http://baraensekund.blogg.se/
Postat av: Skulle Bara Vilja

Svar Sara: <3 Bra! För jag hade inte åkt utan dig!

2010-06-13 @ 21:59:33

Kommentera inlägget här:
- Snälla, skit i reklamen. Den publiceras ändå inte.
- Jag fotar med en Nikon D90.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0