jag var bara tvungen.

Här sitter jag med huvudet på en tråd och fyrkantiga ögon. Svenska-rapport om medeltiden har stått på schemat och fyra timmars skrivande har lönat sig = KLAR, KLAR, KLAR (snart)

I fredags var det musik för hela slanten, igår var det jobb, idag plugg och veckan som kommer är det simlärarutbildning som gäller. När man annars kunde varit ledig och fått undan lite läxor så drar jag och utbildar mig. Psykologi, organisation och pedagogik stod visst på schemat, något att se fram emot i alla fall.

Nu tar jag ett break från allt vad skola heter och går ut lite. Glass vore inte fel heller. Tack för jag fick uppehålla er med det här totalt onödiga inlägget. Kram.

Kommentarer
Postat av: loveislikeoxygen

Gott med glass! :)

2010-05-13 @ 20:41:23
URL: http://loveislikeoxygen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
- Snälla, skit i reklamen. Den publiceras ändå inte.
- Jag fotar med en Nikon D90.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0