till dig ikväll <3







Det är när träden blir för höga,
Himlen blir för grå,
Vitsippor blir svarta,
Det är först då.

Det är först när mörkret kommer som man inser vad man har,
Först när någon skriker som man inser vad man sa,
Att aldrig känna glädje för just, precis idag,
Man inser att man borde när något häner vårt ego-jag.

Jag vet inte vad som händer,
Ändå rullas scenarion upp,
Jag sitter här med klumpen,
Antagligen en småsten i jämförelse.

Ibland så vill man veta allt,
Ibland är man glad att man inte vet något,
Ändå om det senare känns bättre,
Så tror jag jag vet ändå,
För det är så,
När man känt någon tillräckligt länge,
Då kan man utläsa nyanser av text och inse faktum.

<3

Kommentarer
Postat av: victoria

fina bilder.

2010-05-09 @ 10:42:04
URL: http://knytaknutar.blogspot.com
Postat av: Sara

om du har skrivit allt det där, så skriver du väldigt bra.

_____________________________



<3

2010-05-09 @ 18:56:03
URL: http://baraensekund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
- Snälla, skit i reklamen. Den publiceras ändå inte.
- Jag fotar med en Nikon D90.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0