sommarlov

OJ.
Jag har sommarlov tror jag.
Träffar gamla vänner på fredagarna.
Äter mat. Äter chips. Blir trötta. Ser på töntig film (som mot alla odds var riktigt bra).
Pratar till klockan fyra.
Somnar.
Visar byn för stadsbor.
Skaffar linser.
Åker på intern kräftskiva. Taggar.
Får skjuts av snäll mamma.
Befinner sig på en festplats mitt i skogen.
Träffar fina vänner igen.
Är stennykter full.
Buggar med glada tjejer.
Spontan-bjuder-upp.
Buggar... inte.
Sitter på en bänk och pratar.
Får skjuts hem.
Kan inte somna.
Sover högst en timme.
Har dygnat.
Packar väskan till kusten.
Taggar.
Jag lever.

Kommentarer
Postat av: sara

WOOOOOOOOOOOHO! VI BARA KÖÖÖR!

2011-08-14 @ 13:09:12
URL: http://soundthealarm.blogg.se/
Postat av: Natasha

åh, vad jag älskar din header. din blogg är så fin!



och ja, paolo nutini är verkligen helt fantastisk. så sjukt begåvad kille. jag såg honom på peace & love, det var helt fantastiskt det med!

2011-08-15 @ 21:17:10
URL: http://teenagebattlefield.devote.se

Kommentera inlägget här:
- Snälla, skit i reklamen. Den publiceras ändå inte.
- Jag fotar med en Nikon D90.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0