novembernätter

 

 

Jag går till skolan när det är mörkt. Jag pluggar. Går hem när det är mörkt. Stjärnorna är tända på himlen och julen närmar sig för varje dag som går. Jag kämpar på med uppsatser hit och dit, ett jobb som ska skötas, ett körkort som ska tas och vänner som ska ses efter. Jag firar vänner som blir stora, äter hamburgare, åker bil till disneymusik och dansar med killar från Dalsland. Jag längtar efter lov och julafton, efter att mobilen ska låta och snö. Men mest av allt går jag nog ändå runt och tänker på att det är mindre än en månad kvar tills jag är 18. Lite så ser mitt liv ut...

 


Kommentarer
Postat av: Johanna.

uppsatser hit och dit. jo tack, känner igen mig.

du har en väldigt mysig blogg måste jag ta och säga :)

2011-12-05 @ 21:11:10
URL: http://coloursplash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
- Snälla, skit i reklamen. Den publiceras ändå inte.
- Jag fotar med en Nikon D90.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0