Drömmar inom snar framtid

Jag vill:
1. Vara 18!
2. Ha en grym kväll tillsammans med vänner fira att jag och hon hära faktiskt är 18!
3. Ha körkortet i min hand
4. Ta studenten
5. Ha en super-sommar
6. Åka till Irland och bo på gård med barn, får, kor och hästar

Det läskiga är att antagligen alla dessa punkter kommer få upplevas inom knappt ett års tid. Det är galet, men samtidigt så sjukt häftigt. Jag är idag lika stor som min syster var när jag gick i sjuan och hon slutade gymnasiet. Då var det en evighet kvar. Idag är det bara 234 dagar. Shit!

Kommentarer
Postat av: sara

Förstår du vad stora vi har blivit på så kort tid!

Och när vi fyller 18 - då jävlar!

2011-11-06 @ 12:47:27
URL: http://soundthealarm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
- Snälla, skit i reklamen. Den publiceras ändå inte.
- Jag fotar med en Nikon D90.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0