Shake up the happiness!


 
 
 
 
 
Förutom att träna biceps genom att lyfta smågrisar hela dagen har jag klätt julgranen, dekorerat tårta, lyssnat på jullåtar och på ett smått barnsligt sätt inväntat morgondagen. Även om det inte är någon 18-årsdag som väntar så känner jag mig ändå förvånatsvärt förväntasfull. Människor säger att 19 är en mellanålder, men just nu, just idag, känns det som om mitt nittonde varv kan bli riktigt bra. Att fylla 18 skulle va så stort, som om det var en av de största dagarna i ens liv. Och tänker man lite för mycket som man kan tendera att göra så är risken stor att verkligheten inte riktigt lever upp till förväntningarna. Just därför känns det så himla bra att bara fylla simpla 19 år och få vara nöjd med att spendera dagen ledig och äta gröt med släkten.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
- Snälla, skit i reklamen. Den publiceras ändå inte.
- Jag fotar med en Nikon D90.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0