December = lycka

Det har hänt så jukt mycket sen sist...
Ja först fyllde jag ju 18!!!!!!! Det va bra...

...men det va så himla mycket bättre att ta KÖRKORT!! Känslan när han sa att: Du är godkänd, är obeskrivlig!

Jag fick jullov.

Firade alltihop på krogen. Dansade tills träningsvärken kom krypandes.

Jag jobbade lite och fick julklapp från jobbet. Inte helt fel!

Julafton firades med god mat, traditioner och släktingar. 



Lekte julklappsleken. Fick ett skåp. Jag hade köpt det själv. Gillart.
Sen blev det nyår och jag hade en helbra kväll mitt ute på landet med människor man inte kände, diverse substanser i kroppen och bondemusik! Lycka! Ett fint år fick ett fint avslut.

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh, kommer också ihåg när jag fick mitt körkort, sån himla lättnad!

2012-01-02 @ 12:52:47
URL: http://idasivertsson.blogg.se/
Postat av: Melissa - Foto¤Vikt

Julklappsleken, vad går den ut på?

2012-01-03 @ 02:00:24
URL: http://lavali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
- Snälla, skit i reklamen. Den publiceras ändå inte.
- Jag fotar med en Nikon D90.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0