Än finns det hopp!

"Han är inte ful."
"Sak sam om han är kort liksom."
"Eller hur, och han är ju inte ful!"
"Nä, det va det dummaste jag nånsin hört."
"Han är ju inte ful, han är ju söt."
"Skriv det till honom vetja."
"Han kanske inte är nån kille man vänder sig om, men han är ju fortfarande fin."
"Sak sam om han har ett märke i ansiktet, han är ju inte ful för det."
"Jag tänker inte ge mig, jag tänker fortsätta säga att han inte är ful."
"Nä ge dig inte, han är fin som han är."

Det är på biblioteket, när två kanske tolvåriga tjejer diskuterar killar som man får lite hopp inför framtiden. Det är då man känner att, ja men varför inte, vi kanske klarar det! Vi kanske klarar att även i framtiden leva tillsammans, hjälpa tillsammans och dö tillsammans.




Kommentarer
Postat av: MoaLinneaLarssonOskarssonApelgrenNavarroSerejka

Haha, underbar konversation! :)

Go bild med, förstås :]

2012-03-08 @ 18:29:49
Postat av: Emma!

Haha, låter ju nästan som oss!

"Men titta bort nu"

"Men han är ju söt ju!"

"Jaa det är han!"

"Mjaa det är han allt, eller hur?"

"Jaa han är söt!"



Jag tror då inte hoppet är ute! Vi kan nog leva tillsammans, hjälpa tillsammans och dö tillsammans. Vem vet det kanske låter likadant på ålderdomshemmet ;)

2012-03-11 @ 19:05:35

Kommentera inlägget här:
- Snälla, skit i reklamen. Den publiceras ändå inte.
- Jag fotar med en Nikon D90.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0