Året som gick, November - December

Sista delen i års 2009 sammanfattning. Åter igen kan ni klicka på bilderna och musik som påminner mig om det gågna året kommer ljuda.


Vintern närmade sig och jag tillbringade några kvällar med att mysa i lägenheten bakom datorn med film och godis.


Tillsammans med mor och far begav man sig till Barcelona. Första utlandsresan för mig. Riktigt roligt att uppleva ett annat land. ville jag tillbaka hem, nu vill jag tillbaka dit.


Jag gav mig in ett stickprojekt. Målet var ett par färgglada vantar. Hittills finns en färdig. Antar att de får användas nästa vinter istället.


Jag bytte blogg till blogg.se och jag ångar det verkligen inte. Är supernöjd med designen och tycker "upplägget" här är toppen.


Efter lite tjat blev det pepparkaksbak och pepperkaksdeg.


Första advent. Julen närmade sig och en termin på gymnasiet hade redan passerat!


När tomtarna vandrar på gatorna vet man att julen är påväg. Dessutom blev det en vit jul. Däremot hann julkänslorna nästan försvinna innan julafton kom.

Nu säger jag adjö till 2009 som blev ett riktigt bra år med stora personliga händelser. Jag hoppas innerligt att 2010 blir lika bra. Hittills ser det i alla fall ljust ut...

Kommentarer
Postat av: Linda

åhhh, himlans fina bilder!!

2010-02-14 @ 19:48:02
URL: http://linnda.devote.se
Postat av: Linda

sv: helst utan, men det funkar bra med marsipan också, bara det inte är för mycket;) själv?

2010-02-16 @ 16:57:06
URL: http://linnda.devote.se

Kommentera inlägget här:
- Snälla, skit i reklamen. Den publiceras ändå inte.
- Jag fotar med en Nikon D90.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0