Året som gick, Januari - Juli

Nu är det dags för en resumé av 2009. Ni uppmärksamma ser att det fattas bilder från de första månaderna och anledningen är så simpel att jag inte hade min kamera då.

Förövrigt så om ni klickar på bilderna så har jag länkat låtar som jag antingen lyssnat sönder och samman på eller haft en viss relation till under 2009.

Våren kom och försvann och några dagar innan balen fick jag min systemkamera Nikon D90 i mina händer. Bilden ovan är den allra första jag tog.


Man slutade nian och sa farväl till klassen med tårar rinnandes. Sommarlovet började och jobb var vad som stod i kalendern för min del. Jag sommarjobbade bland annat som simlärare och jag tror det är bland det bästa jag gjort. Hade grymt roligt. Ser redan fram emot denna sommaren och alla underbara glada barnnyllen.


Midsommar firades med fina vänner vid en sjö i en stuga. En väldigt liten midsommarstång, hamburgergrill, skratt och Titanic var delar utav midsommarfirandet.


Så här fint (gott) såg det ut när man träffade släktingarna mitt i sommaren.


Efter jobbet åkte jag och familjen till kusten - Grebbestad, där vi spenderade en vecka. En vecka som uppsakttades väldigt mycket. Inte för att jag är någon kustmänniska, men visst är det något speciellt att kunna se havet vart man än går och strosa runt bland små stugor.


Fjällbacka och dess högsta punkt besöktes också. Oerhört fin utsikt!

Fortsättning följer...



Kommentarer
Postat av: olof

sv: tack! ja det står på stationen i falun :)

2010-01-23 @ 15:37:34
URL: http://thecompletetruth.blogg.se/
Postat av: W I L M A [foto]

:D<3

Nej, jag såg tyvärr inte den..

Men han van årets artist och årets manliga artist, va? :D Jag har för mig att jag såg det i tidningen, hehe... (:

2010-01-23 @ 15:58:15
URL: http://wilmastranne.blogg.se/
Postat av: Linda

sv: ja, jag har spelat i ungefär 6 år:) Det är kul:)

Gud så härliga bilder!!

2010-01-23 @ 17:02:47
URL: http://linnda.devote.se
Postat av: anna

fina bilder!

2010-01-23 @ 21:10:09
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
- Snälla, skit i reklamen. Den publiceras ändå inte.
- Jag fotar med en Nikon D90.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0