Jag tror det kallas glädje-inlägg.

Imorgon tar jag på mig baddräkten och blir simlärare för tre veckor framåt. Ser fram mot det lika mycket som jag antar att Victoria och Daniel gör inför sitt bröllop (okej då, kanske inte riktigt lika mycket). Ska till och med få ha en alldeles egen grupp på fyra ungar - extra roligt. Något som vore extra extra roligt var om vädret shaped up litegrann så man fick lite färg. Två flugor i en smäll så att säga.

Nu ska jag fortsätta se på HAIRSPRAY (charmig film) fast jag egentligen borde sova.


Kommentarer
Postat av: victoria

sv: eller hur! :) den är braaa :D



attans, jag som inte sett hairspray.. tänkte ju kolla på den igår, men det glömde jag ju såklart bort...

2010-06-14 @ 11:48:57
URL: http://knytaknutar.blogspot.com
Postat av: Linda

Åh vad kul!! :D

2010-06-14 @ 12:58:56
URL: http://linnda.devote.se

Kommentera inlägget här:
- Snälla, skit i reklamen. Den publiceras ändå inte.
- Jag fotar med en Nikon D90.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0