Ey, det var ett tag sedan. Hej.



Det var ett tag sedan.

Jag har fyllt 17 år. Firat en nyår som blev väldigt fin. Köpt en premunation på Elle (åh, vad jag gillar Elle och den vardagslyx det innebär att hitta den i postlådan). Jag har jobbat extra som simlärare. Umgåtts med fina vänner i skolan. Firat en artonåring. Dansat till dansband. Bokat en buggkurs. Gått. Jobbat. Sett på Sex And The City. Lyssnat på Daniel Adams Ray. Träffat gamla gäng. Skrattat. Gråtit. Insett hur bra livet är, men hur fort det kan rubbas och att man verkligen borde säga till alla man älskar att man just gör det. Funderat om man skulle bli hockeyfru, jag är rätt bra på att hejja på folk med en hockeyklubba i handen. Frusit tårna av mig. Blivit så arg att jag bara gick. 

Ja, lite så där har min senaste tid sett ut. En bra början på det där året som överraskat nog ska bli det bästa!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
- Snälla, skit i reklamen. Den publiceras ändå inte.
- Jag fotar med en Nikon D90.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0