inte ens sugen på godis liksom...

Klockan är 19 och jag ska lämna skolan för idag. Tycker nått fruktansvärt synd om mig själv som än en dag missat solen, våren, värmen och istället skrivit på en galet komplicerad uppsats. En uppsats om Storbritannien i Egypten under 1900-talet, kopplat till Imperialismen, på ENGELSKA. Men varför berättar ja det egentligen? Vem fa-an bryr sig mer än min lärare???

För övrigt är jag inte ens sugen på godis vilket innebär att något är allvarligt fel. Jag är ALLTID sugen på godis. Känner lite att varför kan inte allt bara va klart som vattnet från den där vattenkällan i Norge eller vart den nu ligger???

Gonatt.


Kommentarer
Postat av: william

vem är inte sugen på godis;D?



Och säg gärna vad du tycker om mina "Lunch Date" bilder som jag har tagit idag:D

2012-03-13 @ 19:23:59
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
- Snälla, skit i reklamen. Den publiceras ändå inte.
- Jag fotar med en Nikon D90.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0