min helg med mig

En topp-i-bott-vecka avslutades med en fin helg med vänner man inte sett på länge, vänner man numera träffar så gott som varje vecka och vänner man aldrig träffat.


Skönsång!!


Jag somnade i den mjukaste säng man kan tänka sig. Vaknade och insåg att jag befann mig i ett rum som hämtat ur någon fin Elle Interiör tidning.


På nattduksbordet låg en fin bok...


...med ordspråk man inte vill lyssna till...


Promenad med gårdagens värdinna.


Har ni testat tacos med kebabkött istället för köttfärs? Vi kallar det taco-kebab-rulle.


Jag fick ett efterlängtade närgåget kort på en fågel (??)

Nu väntar veckor med plugg, jobb, dans, vänner, skola, jobb, jobb... Vi får se om jag får tid innan dess!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
- Snälla, skit i reklamen. Den publiceras ändå inte.
- Jag fotar med en Nikon D90.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0