Jag vill ha en riktig jul.

Sitter och skakar rumpan till jullåtar av Fronda och Dogge Doggelito. Borde egentligen skriva på en religionsuppsats, men vem har lust med det när man kan sjunga ut sina julkänslor!?

Nu är det bara en vecka kvar tills skolan slutar och jag blir ett år äldre. En vecka som jag känner på mig kommer bli grymt bra, för så vitt jag vet kommer varenda eftermiddag vara läxfri och frågan jag ställer är om det kan bli så mycket bättre med dessa förutsättningar?

Igår var det skolfest och tre ord - bra vänner, dålig musik och dans. För vem har sagt att man inte kan dansa till riktig dålig musik? Och visst, ibland kanske allt inte blir som man innerst inne vill, men varför sörja när det kommer nya chanser, dagar och snart ett helt nytt fräscht år. Och nya tag är vad jag ska ge min uppsats nu.

Jisses vad glad jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
- Snälla, skit i reklamen. Den publiceras ändå inte.
- Jag fotar med en Nikon D90.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0