Like a shaken Coke.


Ett rätt bra tag sedan sist. Men dagarna avlöser varandra i en minst sagt snabb takt. Skola, blandas med jobb som blir till plugg som sedan leder till städning och sedan måste man sova. Tankar virrar runt hej vilt och jag kan inte hejda dem. Om jag tänkte hälften så lite som jag gör skulle jag haft dubbelt så mycket energi. Kort och gott längtar jag till lovet som är inom räckhåll. Nästan så man snuddar. Kvar är bara en vecka. Två prov och en uppsats. En uppsats som jag för övrigt ägnat si så där fem timmar åt idag, men resultatet blev att den är så gott som klar. Och jag är faktiskt riktigt nöjd. För en gång skull flöt det. Nu ska jag sträcka på mig och släppa tankarna fria i någon timme. Kanske slå en pling till vännen min som jag känner att jag saknar något väldigt mycket just nu. Sedan tror jag det fanns en chokladpåse nere. Varför inte unna sig, jag har ju faktiskt skött mig idag.

Kommentarer
Postat av: readmymind

Gott med choklad!

2010-03-28 @ 19:34:51
URL: http://readmymind.blogg.se/
Postat av: Ebba

sv: hhi, våren är greeeaaat :)

2010-04-01 @ 14:19:36
URL: http://ebba.devote.se

Kommentera inlägget här:
- Snälla, skit i reklamen. Den publiceras ändå inte.
- Jag fotar med en Nikon D90.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0