vem tror du att du är?


Jag...
... tycker om att måla mina naglar i olika färger
... tycker om att fota även om resultate blir mindre lyckat allt som oftast
... har en data full med massa oavslutade berättelser som aldrig kommer                     bli tryckta som tanken med dem var
... har känt denna flicka i 11 år och nämner henne därför att hon är en rätt                 stor del av den jag är
... ångrar att jag inte valde någon roligare gymnasieutbildning
... funderar på om argronom är något för mig
... vill ha en ny garderob
... tänker en hel jävla massa vilket allt som oftast resulterar i ett hjärnkaos
... har börjat gråta till allt, TV som böcker, senast var det "Sveriges Biggest             Loser" (känslig?)
... hade rätt bra självförtroende innan jag började ettan vilket är konstigt              eftersom min klass nu är mycket   trevligare
... skriver i en svart anteckningsbok så fort jag är ledsen vilket gör att man             blir gladare, testa
... tror på framtiden, för det mesta
... är tyst enligt de flesta, vilket stör mig för i själva verket så är jag inte det
... tycker därför att det är rätt fint med tysta människor
... har börjat tro att jag kommer förbli singel hela livet
... älskar Daniel Adams-Rays musik
...är rätt arg just nu...


Kommentarer
Postat av: ebba

haha varför va arg? (;

2010-11-20 @ 22:08:25
URL: http://ebba.devote.se

Kommentera inlägget här:
- Snälla, skit i reklamen. Den publiceras ändå inte.
- Jag fotar med en Nikon D90.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0