Dimmiga dagar och klara nätter.


Visst har jag gjort det här förut, men med han visste vi båda att det skulle ta slut.
Det här hade ju inte ens börjat och det är det som känns så surt.


Andra har jag kunnat glömma, andra har gått mig förbi,
men det var något med honom som gjorde att jag kunde tänka mig att det skulle bli vi.


Hur ska det bli i framtiden om jag alltid faller så hårt.
Ibland känns det som om livet kommer bli så jävla svårt.
Om en kväll ute på krogen kommer få mig att känna mig så här.
Om det enda jag kan tänka på är hur han är.


 

Vill jag ha ovanligt mycket bekräftelse eller är det samma för alla.
Det känns som folk har lättare för att glömma och jag lättare för att falla.



(Humöret svänger likt en berg-och-dalbana, och ett gammalt utkast blir rätt snabbt inaktuellt. Ibland känns det ändå så här att vara liten)

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Du kommer inte alltid falla hårt. Och när du faller hårt reser du dig upp och är tusen gånger starkare. Det kan vara det mest klyschiga man kan säga, men det är så sant.



Glöm inte att jag tar emot dig när du faller.



Och en sak till: bekräftelseknarkare är vi allihopa. Och du är bara värd det bästa.

2011-12-13 @ 22:44:58
Postat av: angelica

Åh, tack söta du!

2011-12-16 @ 19:55:38
URL: http://angeliqe.blogg.se/
Postat av: maja - FOTO - fotogeniquee

sv: Åh tack snällasnälla du! Gud vad glad jag blir! Tack !!!

2011-12-16 @ 23:49:01
URL: http://fotogeniquee.blogg.se/
Postat av: Jouline♡

Tack så mycket vad snällt sagt och vad glad jag blir :) Hoppas du får en fin lördag!

kram

2011-12-17 @ 13:49:05
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
- Snälla, skit i reklamen. Den publiceras ändå inte.
- Jag fotar med en Nikon D90.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0