sommar på riktigt







Den här helgen har vart rätt bra måste jag säga!!
I fredags var jag på kusten på släktkalas. Vi åt gott och tittade på solnedgången på ett av alla berg.
Igår träffade jag några kompisar i stan. Spelade minigolf. Delade en pizza på bryggan. Åt godis.
Och idag har jag tillbringat eftermiddagen på en strand med en barndomskompis. Pastasallad, ljummet vatten och solskyddfaktor som luktade kokos.
Min helg har vart så där somrig som hela sommarlovet egentligen borde vara. Känns som jag börjar ta ikapp det jag missat i alla fall. Nu har jag bara EN vecka kvar. Oh jisses vad jag vill ha sovmorgon imorrn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
- Snälla, skit i reklamen. Den publiceras ändå inte.
- Jag fotar med en Nikon D90.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0