Vadstena (del 1)







Jag har vart å campat. Eller ja, campat å campat. Vi bodde i en villavagn med alla de bekvämligheter som kan tänkas, men ändå. Det var en camping, det fanns en butik som sålde nybakade frallor på morgonen (med ost på), en dansbana, en minigolfbana och inte minst en massa husvagnar och tält. Jag tycker det räknas.



Vadstena ligger vid Vättern. Campingen likaså. Men det var kallt. Och jag med mitt maniska bada-beteende frös. Men det var det värt, för det var ju trots allt semester. Och nu kan jag i alla fall säga att jag har badat i sommar också.


Kommentarer
Postat av: Victoria

Åh, I will! Har till och med lagt in det i telefonen ;) Så den 1 juni kommer det ploppa upp en minnesanteckning om att påminna dig om lägret! ;)

2011-07-25 @ 19:09:53
URL: http://pulsensfrekvens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
- Snälla, skit i reklamen. Den publiceras ändå inte.
- Jag fotar med en Nikon D90.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0