när livet rusar på

Det är knappa 7 veckor kvar till studenten.

Jag har fått jobb i sommar.

Jag ska kanske plugga 30 veckor naturbruk i höst vilket skulle innebära att jag får en maskinförarutbildning.

Jag måste ha praktik på en bondgård för att komma in på den utbildning jag för tillfället vill, vilket innebär en spark i röven för att jag ska ta tag i min lite smått glömda dröm om att få jobba med kossor.

Jag fick tillbaka mitt projektarbete och all ångest, alla tårar, allt arbete lönade sig och jag är så himla stolt. Det är liksom ett projekt man från början till slut ordnat själv och vetskapen om att man klara av det gör mig så himla gott.

Jag har fått min balklänning.

Veckorna rusar på och helgerna bjuder på dans och skratt och sånt där som sig bör när man är ung.

Och just idag känns allting så himla bra. Jag har visserligen en hel hög arbeten som måste göras men för tillfället lever jag med inställningen av att det löser sig, för det brukar ha en tendens att göra det. Så himla fint!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
- Snälla, skit i reklamen. Den publiceras ändå inte.
- Jag fotar med en Nikon D90.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0