svammel från en vårglad tjej

Det bara går så fort att jag inte riktigt vet om jag hänger med på noterna riktigt. Lite som när man skulle spela dragspel när man var liten och läraren börja och helt plötsligt va låten slut fastän man själv bara kommit halvvägs. Fast egentligen känns det rätt bra att ha noll koll. Sådär galet och fritt. Sådär så att det känns i hela kroppen att man lever. Så känns det nu. Och det borde det egentligen inte göra, för Mars månad bjuder på jobb varenda helg och typ 7 skoluppgifter. Men det ä ju ändå ett tecken på att det ä rätt fint. Jag tror våren är min årstid helt enkelt.

Back to work...


Kommentarer
Postat av: Sara

Och vårkänslorna spruuudlar i kroppen...??!?!?!?? HAHHAAHHAHAHAH ;)

2012-02-28 @ 18:46:13
URL: http://livsflykt.blogg.se/
Postat av: Sara

(jäddrar i de du, jag kunde inte låta bli)

2012-02-28 @ 18:46:47
URL: http://livsflykt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
- Snälla, skit i reklamen. Den publiceras ändå inte.
- Jag fotar med en Nikon D90.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0